Miniginannesiiiii Kızlar 9+2 olduk bugün 2 haftadır geceleri rahat 10 kez uyanıyorum ağzım kupkuru boğazım yapış yapış sanki hiç su içmemiş gibiyim halbuki günde en az 2 lt su içiyorum ve geceleri de bu sayede 1 lt du içiyorum sizde de oluyor mu ? 🧐 neden oluyor 🥶🌸
Tahaninannesii Miniginannesiiiii aynı durum bende de vardı evi nasıl ısıtıyorsunuz? Doktorum kalorifer ayarını kıs demişti eğer merkezi sistemse de odaya ıslak havlu falan bırak gece uyurken demişti
Gulhan16 Miniginannesiiiii Bulantı ilacı feci ağız kuruluğu yapıyor canım kullanıyorsan ondan olabilir
Miniginannesiiiii Tahaninannesii ben samsunda yaşıyorum hava yağışlı olmadığı sürece doğalgazı açmıyorum evim güneş görüyor ve bayağı sıcak petekleri açtığım zamanda uyumadan önce kapatıyorum çünkü gebelikten mi ne geceleri ter su içinde kalıyorum 🥶
Xthinker Miniginannesiiiii ay benimde yaa hatta bazen nefessiz kalmışım gibi oluyor bebek de nefessiz kalmış gibime geliyor hemen gidip su içip nefeslenip geri yatıyorum
Tansucevizci Miniginannesiiiii bende aynen böyleydi gebelik şekeri çıktı ve şuan insülin kullanıyorum diyet yapıyorum
Tansucevizci Miniginannesiiiii zayıflamak için değil ki şeker içermeyen diyet 48 kiloyla hamile kaldım bende zaten 53 kiloyum şuan 7 aylık