melegim95 20.haftada detaylı ultrasonda bebeğin kafası aşağıdaydı doktor sıkıntı olmayacağını söyledi ama alttada batma oluyor gibi sizce erken doğuma sebep olabilir mi ?
3506 melegim95 Önemli olan doktorunuzun söylediği, ayrıca baş aşağı durması da normal ve iyi bir şey, doğum kanalına girmediği sürece, ayakları aşağıda olsa daha çok acı verir ve makat geliş riski olur. Korkmayın 🤲🏻🧿♥️
tazegebee melegim95 bende 28de gittim kontrole kafa asagida dogum pozisyonuna girmiş dedi artık ne zaman girmiş bilemiyorum. bende sag alt kasıgıma baski hissediyorm.
3506 melegim95 Bu normal, siz doktorunuza güvenin, yine de anormal bir sancı ve süreklilik arzeden bir durum olursa doktorunuza bildirin🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿♥️