Zhrnc canım vallahi her şehrin kurumsal bile olsa fiyatları birbirinden farklı. Ama elazığ sadece sağlık alanında değil her alanda çok pahalı bir şehir. Ben mersinden gelin geldim 10 aydır elazığda yaşıyorum. Halen alışamadım. Hep bi araştırma hep bi sorup soruşturma içindeyim. Kuaför bile meseleydi 😂 bir türlü kafama göre bir kuaför bulamıyordum 😂 deneye yanıla buldum bi şekilde. Birde tamam pahalı ama doğum bu sağlık. Hayatta sağlığına ve yediğine içtiğine verdiğin parayı düşünmeyeceksin vallahi. Temiz sterilli bir ortam olsun ilgi alaka olsun daha ne istenir ki 😁 ya fethi bey ve fatma hanım “benim için” iki seçenekti. Açıkçası erkek bir doktorla rahat edemeyeceğimi düşündüm 🙈 her soruyu sorarken çekinirdim rahat olamazdım. Ama fatma hanımın yanında çok rahatım ben. İnşallh hep onunla devam ederim 🙈