babyboy1 3 hafta önce fiyat aşdığımda 2500 lira demişlerdi. Fotoğraf çekimi de ücretsiz. Fakat sıkıntı şu ki tüm doğum şekillerinin fiyatı aynı. Normal doğum da sezeryan da epidural da epidural vajinal doğumda, eğer sadece ebe olursa da.. Talep ettiğim halde fiyat dökümü çıkartmıyorlar. Evet en temiz en iyi hastahane fakat fiyat ve bilgilendirme konusunda acımasız ve yetersizler..