Ben de 9. Günüme girdim çok şükür.
ilk 3 gün hiç belirti yoktu. 3. Gün akşam ve 4.-5. Gün ufak sızı kasıklarda vs. 6-7 de pek bişi olmadı. 8. Gün dün yani pek olmadı ama ben çok iş yapınca evde kasıklarda ağrı oldu uzanınca. Bugün 9. Gün bitmeyen kasık ağrısı oldu. Barbunya yiyorum 2 gündür. Gaz mı bilemedim. Göğüs ucum kararmış. Dikkatlice baktım banyoda. Tabi bunlara ragmen çıkmayadabilir.
cumartesi klinikte test yaptırcam. Tuttuysa da tutmadıysa da orda çıksın. Sene gibi geldi bu 12 gün. Bir de evde olunca hiç geçmiyormuş gerçekten.