begummm26 15+3 hafta olduk. İlk öğrendiğimden bu yana göğüslerim çok acıyordu ve büyümüştü. Ama dikkat ediyorum 4-5 gündür ne acı kaldı ne dolgunluk eski haline geri döndü normal mi sizlerde de oldu mu? 😊
sumeyye60 begummm26 İlk başlarda hassasiyet oluşuyor hormonlardan dolayı büyüyor falan sonra normale dönüyor. Benim de öyle oldu 😊