pinar55 Bu zamana kadar ultrosonlarda günü gününe çıkardık. 14+1 de farklı doktorda ultrosona girdim bebeğim 13+4 çıktı. 4 gün gerilik var yani. Doktor bebek eğik durursa ondan da olabileceğini söyledi. Ama içim hiç rahat değil. Sizlerde de böyle uyumsuzluklar oldu mu ? Biz eşimle akrabayız ve eşimin çok yakın akrabalarında boy ile ilgili problemi olanlar var. Ama bu normal kısalık değil hastalık gibi. Bu hafta böyle çıkınca aşırı taktım kafama. Sizlerde de oldu mu böyle uyumsuzluk normal mi ?
sumeyye60 pinar55 4 gün ciddi bir problem değil beslenmenize dikkat edin. 2’li test yaptırmış mıydınız?
058elf pinar55 ultrasonda bir iki hafta ileri ya da geriliği doktorlar norman kabul ediyo canım geç döllenme olmuştur, sonuçta kul yapımı cihazlar ne kadar anne karnında gerçekçi ölçebilir ki. Ayrıca bebeğin duruşundan hareketlerinden de farklı çıkıyo olabilir
pinar55 058elf ilk haftalar hep günü gününe çıktığı için geç döllenme olduğunu düşünmüyorum açıkçası umarım bebeğin duruş şeklinden kaynaklanmıştır. Kendi doktoruma gitmeme iki hafta var bilmiyorum zaman nasıl geçecek
sumeyye60 pinar55 Ense kalınlığı ve burun kemiği 2’li test zaten keşke kan verip tam raporu alsaydınız.
oozgee 1 hafta ileri yada geri olması çok önemli değil. Benimde o haftalarda ¾ gün geriydi. Sonra toparlar 😊
pinar55 oozgee bu haftalarda normaldir inşallah bu durum. Akraba olduğumuz içim ve akrabalarımızda boy ile ilgili rahatsızlık olduğu için korkuyorum malesef. Sizin kaçıncı hafta da toparladı yeme içme etkiliyor mu? Aslında yoğurt peynir ayran süt her gün yiyorum içiyorum ama bundan sonra daha çok dikkat edeceğim
oozgee pinar55 bizim 22 de bile zayıftı. Çok şükür 25 te toparladı. Eşim 2 metre olduğu icin sanırım doktor çocuğumun fazla iri olmasını bekliyor 🙈 her gün iki kase yoğurt , kefir , kuruyemiş ve yeşillik yemeye çalışın. Benim öyle toparladı ☺️