Pdrci 3 gündür karnın alt bölgesinde şişlik ve ağrım var gaz sancısı olduğunu düşünüyorum. Bu arada 28. Haftadayım normal midir sizce
SeldaSngl Pdrci Günde bir bardak (tabi ki doktoruna sorarak ) rezene içebilirsin. Doktorum bi sakıncası olmayacağını söylemişti her gün içiyorum 36 haftalığım beni çok rahatlatıyor