4 yasındaki oglumun adı Okan ve 15 20 gün sonra 2. Oglumu kucagıma alacagım insallah 🤲 Eymen ismi düsünüyordum ama Çagan ismi de cok hosuma gitmeye basladı ve Okan ile Çagan daha uyumlu gibi geliyor kulagıma sizce nasıl?? Anlamıda bayram kutlu gün falan demekmiş 😊 yeni gebelik döneminde esime demiştim çagan nasıl diye degisik yani ne bileyim zor söylenir gibi falan demişti ama su an benim inanılmaz hosuma gitti 😍