Kızlar ben 26 haftalık doktora gittim gecen perşembe 1133 gr denildi.27 +3 günlük göründü ultrason da doktorum da 27 haftalık diyelim dedi gayet boyu kilosu güzel dedi. Bugün detaylı ultrason da 967 gr cıktı anlayamadım. Bugün de doktorum yoktu kafama çok takildi. Çok üzüldüm bu duruma😔