Busra3509 Birgul92hso8 bemde hic kilo almıyorum. Hep sabit. Ama bebege yaramasa doktor söler. Belkide yediklerin sana değil ona yarıyor
Papatya6 Ben yaklaşık 2-2,5 şudur hep aynı kilodayım hatta kilo vermişim bende son üç aylık dönemdeyim bende aynı şeyi düşünüyordum bugün. Eşim diyor ki sen kilo veriyorsun bebek alıyor ama tartıda giderek düşük yazıyor nasıl oluyor bende anlamadım