Arkadaşlar Doğum yapalı 3 ay oldu ne zamandır uzun uzun yazıyorum ama forum kabul etmiyor yazdıklarım da boşa gidiyor o yüzden üşeniyorum artık yazmaya öneri ve tavsiyelerde bulacaktım, sormak istediğiniz birşeyler olursa rahatlıkla sorabilirsiniz. Normal doğum yaptım en önemli önerimi yazıyım da arada kaynamasın hem sezeryan hem normal doğum yapacak arkadaşlar için doğum sonrası ağrılarınıza genelde ağrı kesici parol veriyorlar, benim hem doktor hem ebe hemde hocam tavsiyesi ile voltaren 100 mg lık fitil kullandım. Yok böyle birşey not alın pişman olmazsınız. İşim parola kalsaydı toparlanma sürecim asla hızlı olmazdı. 👍🏻✨hem meme ucu yaralarınıza iyi geliyor hemde dikiş bel ve sırt ağrılarınızdan eser kalmıyor. Herkese kolay doğumlar diliyorum sağlıkla alın bebişlerinizi 😊