Bizde beklemiyorduk eşim dedi soğan kürü yapıyordun ondan yapsana aşkım diye adet olmadan yapmam dedim ya kızlar cok dikkat etmek lazım 😟 ben de şeker ilacı kullanıyorum yazın gittiğim kadın doğuma meraktan sormuştm hamile olursam ilacı bırakcam mı diye pislik kadın birşey olmaz hamile olsanda ilacı kullanabilirsin demişti 3 hafta ilaç içtim ben de☹️ Hakkımı helal etmiyorum ona