Momytobe Kızlar o kadar çok 3-6 ay bebek zıbını var ki hepsi hediye geldi gelen 3-6 ay getiriyor size sorum bebeğim bu zıbınları 6 ayına kadar giyebilir mi
Busra34ybg Momytobe canım zaten çok bi fark yok ayrıca biraz geniş olması bebek için iyi rahat hareket eder içinde ben 0-3 ay çok az aldım 3-6 ay aldım genelde çevremden yeni doğum yapmış anneler öyle söyledi 40 çıktıktan sonra 0-3 aylık hiç bisey olmuyormus
TospikEmir Momytobe hayır cnm giyemiyor. Bezde takılı olduğu için küçük kalıyor. Çok minyon bebek değilse 4. Ayına kadar anca giyer