Kızlarr 38+3 olacağız baya bi ağırlaştım. Geçen hafta gittiğimde açılmam yoktu bebeğimde kanala girmemişti. Alttan muayene edip yapabilirsin normale uygun dedi ama ben kendime güvenemedim açıkcası suni de istemiyorum. Bebeğim gelişimini tamamlamış. Sezeryan olsun istedim doktorda keyfine bırakma çarşamba tekrar görüşelim iyice düşün sende dedi. Yarın için hazırlıklı gelmemi söyledi doktorum. Duanızı bekliyorum 🥰🙏🏻Tecrübeli anneler önerilerinizi benimle paylaşır mısınız nelere dikkat etmeliyim ne yapmalıyım sezeryan ve sonrası için?