My12 merhaba 🙋♀️ bende ayrıntılıda bu durumu öğrendim şuan 34teyiz düzelmedi. Eğer tam kapatıyorsa düzelme ihtimali düşük demişti beni muayne eden peritenolog yarım kapatanlarda düzeliyo genelde ama sizin daha erken haftanız bol bol dinlenin kendinizi yormayın ve ayaklarınızı yukarı kaldırın inş sizinki çıkar 🤲