Merhaba kızlar, bugün adetimin 4 günü dün doktora gittim cuma günü kontrol var çok heyecanlıyım ama bir yanım da buruk olmayacak gibi en azından denemeyi istiyorum bunu da yaptım derim diye (eşimin ileri hareket sorunu var) Sizin sorununuz ne ve ne zaman olacaksınız??