ESMAARAS Gan sancı deıl benzıyo gobek delohımın ustunde agrı var gıdıp gelıyo ne bu anlamadım yenı uyandım agrıyla
MomD ESMAARAS Bende de olmuştu bi ara internetten baktığımda rahim büyüdüğü için ağrı göbek deliği etrafında hissedilebilir yazıyordu ama konu ile alakalı benimde net bir bilgim yok 🤷🏻♀️
ESMAARAS MomD canım 37 haftalıgım agrıyla uykudan uyandım anlamadımkı degısık agrı sancı deıldır dımı korkuyom
MomD ESMAARAS Haftan ileriymiş aslında canım 😕 ben bahsettiğim şeyi 28. Haftamda yaşamıştım. Sancı gelir de anlamazsam diye bende korkuyorum istersen doktorunu bi arayıp sorsann belki nst ye bağlar
ESMAARAS MomD canım hala agrıyo cok degısık agrı karnımım ust kısmı gobek delıgımın ust kısmı soktayım gaz sancısı desen gaz deıl cok degısık
MomD ESMAARAS canım o zaman vakit kaybetmeden doktora git sancı nasıl oluyor bilemediğimden yorum yapamıyorum ama belki kasıma ağrısıdır ihmal etme sen aklın da kalır hem için rahat etsin en azından