Minnakkk1 maşallah hayırlı olsun ben 2 gün arayla kendim takip etmiştim betamı adetim 9gün geçince gitmiştim yani beta 8 binlerde falandı muhtemelen,keseyi gördüm şükür dünde kalp atışını duydum gördüm :) bence bekleyin 2 3 gün sonra keseyi görebilmek için daha iyi olur yoksa neden görünmedi diye moraliniz bozulur erken olduğu için