melekanesi Arkadaşlar çay makinesi kullanıp, memnun kaldığınız ürün var mı? Çelik önceliğim. Tefal tea expert deluxe çay makinesini düşünüyorum. Kullanan var mı?
BebegimleYeniHayat_34 melekanesi çok memnunum tereddütsüz al bence çeyize almıştım 8 aydır kullanıyorum
MeLy90 Çeliklerde bir demir tadı oluyor bence. Ben o yüzden üstü cam olandan aldım. Tefal almıştım iade ettim. Sonra Karacadan aldım. Çok çok memnunum. Camda gerçekten çok güzel oluyıor.
melekanesi Gizemceylan şans mı bilmiyorum ama korkmazin ürünlerinden memnun kalmadım. Tavsiyeniz için teşekkürler
Merve8494 melekanesi ben kullanıyorum canım çok memnunum annemde onu kullanıyor anneminse benimde üst demlik cam olandan bu aralar bide homend konuşan çaycısı çok öneriyorlar ona da bak bence gayet kullanışlı güzel duruyor alan ve kullananlar çok memnun
Tuba18 Benim tefal canım üstü cam olan ama keşke çelik alsaydım dedim küçük bir hatadan dolayı camı kırıldı hemen
MaysaBade melekanesi 2 senedir Arçelik Semavar kullanıyorum annemde onu kullanırdı gerçekten muhteşem çayı oluyor karadenizliyim çay tadını iyi bilirim 🥰
melekanesi MaysaBade hemen bakıyorum teşekkürler. Karadenizliyim deyince acaba hangi marka çay kullanıyorsunuz 🙈😄
MaysaBade melekanesi Çaykur tiryaki kullanıyorum bazende memleketten geliyor gelmediği zaman Çaykur bordo paketini alıyorum ☺️