Edanurayvzz Normal doğum düşünenler için çatı muayenesi yaptırdılar mı yaptırdılarsa kaçıncı haftada yapılır
Ssmzsh Edanurayvzz ben düşünüyorum inşallah hayırlısı bakalım ama doktoruma sordum çatı muayenesi yapacak mısınız diye ultrason ölçümleri yeterli ben yapmayı tercih etmiyorum dedi 37.haftaya gireceğim artık hazirlıklı giderim dedim ama yapmayacakmış ☺️
Edanurayvzz Ssmzsh bende erken doğum riskini tetikler diye korkuyorum ona göre hareket etmeyi planlıyorum teşekkür ederim sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi🙏
malatya4444 Cati muayanesi ilk hamileligimde yapmadi bana doktorum hatta bende hep korkuyodm ama gerek görmedi nedense sancilandm gittm acilman var dediler bu sekilde ögrendm normal dogum yapacagimi