Meryemkale 19+5 haftalık hamileyim 21.haftada detaylıyla giricem kararsız kaldım daha önce bu iki klinikten birinde detaylı çektiren oldu mu? Memnun kaldınız mı?
Adladl Meryemkale ben Halil Mesut beyde detaylı oldum çok memnun kaldım. 30-40 dk boyunca anlatıyor. Bebeğin yüzünü görebilmek için çok uğraştı. Hatta kalktım çikolata yedim yürüdüm falan bekledi hepsini. Raporlarıyla beraber CD veriyor. 21. Haftamda gitmiştim beyninde küçük kistler vardı ‘’genelde bunlar 28. Haftada geçiyor. 28. Haftada tekrar kontrole gel demişti. Ücretsiz bi şekilde’’ gittim kontrole gerçekten de geçmişti.
Burciin19 Meryemkale ben halil Mesutta yaptırdım doktordan memnum kaldım ama kliniği profesyonel değil bir tane sekreteri vardı hem danışmaya hemde doktorun söylediklerini rapora işliyordu telefon çalıyor pat yanınızda açıyor konuşuyor doktorun sesini duymuyorsunuz. Ve verdikleri cd boş çıktı aradık aktarmayı unuttuk dediler. Bilmiyorum ben pek beğenmedim karar sizin ben beş ay önce gitmiştim
Adladl Meryemkale ya birde bunlar nasip işi. Muayene olarak Pendik medipole gidiyorum. İlk başta Saadet Ünsal ile başlamıştım herkes çok memnun çok iyi şeyler yazıyorlar falan ‘ evet kadın insani olarak iyi bi kadın’ ama aşırı yoğunn. Ben o yoğunluğun içinde hiç özelde muayene oluyormuşum gibi hissedemedim doktorumu değiştirdim. Dediğim gibi inşallah içinizi rahat ettiren bi seçenek seçmiş olursunuz ☺️
Ozge20ulu Meryemkale yedi tepe üniversitesinde e5de gazı hoca doktorum ama testleri petek hoca yapiyo , çok tatlı bı kadın ikili teste baya ugrasti , stajeri için içeriye girebilirmi diye izin bile istiyor, her şeyi açıklıyor , CD genelde herkes veriyor artik
Meryemkale Adladl ekstra ücret istemedi mi🙈 bu benim için çook büyük bi artı oldu şuan🤷♀️🤭 çok teşekkür ederim umarım doğru bi karar veririz🤷♀️😊
Meryemkale Burciin19 ben bu yorumu bi kez daha görmüştüm ama siz miydiniz hatırlamıyorum bu benim kafamı karıştıran olay olmuştu işte o yüzden farklı yerlerde bakıyorum🤦♀️
Adladl Meryemkale yok istemedi hatta bende sizin gibi olmustum 🙈 28. Haftanda tekrar gel kontrole dedi bende içimden Allah yine para mı vericez diye bi tedirgin oldum sonra kontrollerimiz ücretsiz deyince bi oh çektim 😅☺️ Bende Maltepe oturuyorum sizin gibi arada kalmıştım tıp merkezi mi olsa diye. Sonra Halil Mesut’un ismini daha çok duyunca gittim. Ama Maltepe tıp merkezinden de memnun kalanlar duymuştum 🙈
Burciin19 Meryemkale ya aslında yazmicaktım ama sonuçta para veriyorsunuz olumlu olumsuz aldığınız hizmeti bilmeniz lazım kafa karıştırmak için yazmadım sadece sizinde gidip aynı şeyi yaşamanızı istemem o yüzden karar sizin 🙃
Meryemkale Burciin19 yok yok haklısınız zaten ücretten dolayı hep bu araştırmalar yoksa hiç uğraşmaz kendi hastanede yaptırırdım ama 600tl😭 şimdi sekreter normalde neden yanınızda oluyo yani o olmasa bence problem değil gibi sadece eşinizi aldılar mı bide hafta sonu da yapıyoöar mı acaba
Meryemkale Adladl evet bende öyle şimdi bana yakın olan Halil mesut pendikte oturuyorum ama birde o maltepe de kini duydum ama onlar randevusux çalışıyormuş 2 doktor varmış 20 dakika sürüyomuş en kısa buraya kadar herşey iyi ama randevusuz çalıştıkları için çok bekleriz gibime geliyo birde bende Halil mesut daha fazla duydum ay kafam çok karışık 😭
Burciin19 Meryemkale doktorun yanında pc başımda duruyor doktor bebeği inceliyor bilgileri ona söylüyor oda rapora işliyor. Eşim bekleme salonundaki tv den izledi son beş dakika yanıma geldi doktor çağırdı haftasonunu bilmiyorum ben hafta içi gitmiştim
Burciin19 Meryemkale cihan tıp merkezinde arkadaşım yaptırdı memnun kaldı orayada bakın fiyatı uygun orasıda
LETHE Adladl cok doğru yazmışsiniz saadet hnm la bendr aynisini yasadim simdi kime gidiyorsunuz. Ben doktor degisitircem
Adladl Burciin19 LETHE seker yüklemesi yaptırdığım zaman laboratuvar da bi hamile arkadaşla tanışmıştım. Emine hanıma gidiyormuş cok severek ve içten bi şekilde memnun olduğunu söyledi. Bende Emine hanıma şans vermek istedim 28. Haftamda gittim ilgilendi gayet memnun ayrıldım rahatlıkla randevu da bulabiliyorum. 32. Haftamda tekrar Emine hanıma gidicem 🌸