abdullahkbra0507 canım nasıl rahat ediyorsan öyle yatabiliyorsun. Sol yan en doğrusu ama bende yatamıyorum, sağa yatıyorum sıkıntım yok. Bazı gebeler sırt üstü yatınca bayılacak gibi oluyoruz diyorlar, eğer sende öyle oluyorsan sıkıntı vardır, sırt üstü yatma. Ana damara baskı artınca tansiyon düşebiliyor.