busraerdalll Kızlar bugün sağlık ocağına gittim açtım kahvaltı yapmadan kalp atışını dinlemeddn aşını yapmam dedi hemşire 16 haftalık hamileyim elindeki makina ile kalp atışını duyamadi. Sizce sorun mu
Merkem busraerdalll canım benim 20.haftada baktılar kalp atışı duyamadılar erken haftalar o cihazla duymak için 16.hafta aynı gün doktor komtrolüm vardı bebekte sorun yoktu doktorda duyulmaz dedi bu haftalarda senin çok daha erken normal yani
Meryemkale busraerdalll canım ben 17 haftalık Ken çok az duyabildik sağlıkocağındaki cihaz nedeniyle öyle oluyormuş ebem öyle söylemişti
Aryam-15-15 busraerdalll degil cok erken onlardaki cihazla duymaz o haftalrda ve tetnoz icin daha erken 20 haftlrda yapliyor
Didem34 busraerdalll bende kahvaltı yapmamıstm ama kalp atısını duymustu. Yerinden dolayı mu acaba ? Derinlerden bi seste gelmedimi
BebegimleYeniHayat_34 Ayrıntılı doktorunuza gidin baktırın bi içiniz rahat etsin aşı çok problem değil benim doktorum önermedi bile ben tavsiye etmiyorum dedi 28 haftalığım yaptırmadım
aymira_27 BebegimleYeniHayat_34 Bende 28 haftalıgım gecen hafta yaptırdım. Acaba bebeginizin hareketleri düzenlimi bizimki dünden beri hareket etmiyor😒
Nasippp busraerdalll canım bu haftalarda onların cihazları ile duyulmaması normal stres yapma ve aşıyı 20. Haftada yaptır genelde 1. Doz 20. Haftada yapılır. O haftada anca duyulur tabi cihazla alakalı bir durum
Deniz1634 aymira_27 doktor kontrolun ne zaman tatlı vs ye ve dinlen yorgun anne bebeği hareket etmezmis dinlenin eğer hala hareketlerini hissetmezseniz doktorunuza mutlaka ziyaret ediniz.
Deniz1634 busraerdalll hayır elindeki makina yetersiz şuan çok ufak bebişim duyulmasi zor zaten ben 20 haftalık gittim dinlemedi duyulmaya olur diye aklında bı soru kalmasın ama eğer kaldıysa doktoruna söylersin o açıklar zaten canım korkma inşallah minik mucizen seninle tadını çıkar.
aymira_27 Deniz1634 Daha 2 hafta var kontrolüme bundan önce 22 haftalık bebegimi ölü olarak dogum yaptım. Korkuyorum hareket etmesse gdrm bugünde
Glakky1 busraerdalll ben 20.haftamda yaptırdım da kalp atışını duymasam yapmam demesi neden onu anlamadım
Ssmzsh busraerdalll o cihaz minicik bişey zaten doktorum ve ebe 20haftadan önce bu cihazla kalp atışı duyulmaz demişti ben 21de gittim kalp atışı duyduk aşımıda oldum ilk dozu. 16.hafta erken hem aşı hemde o cihazla kalp atışını duymak için. Sağlıkla geçsin hamileliğiniz 🌺
Deniz1634 aymira_27 çokta beklemeyin derim ozaman Allah’ım bunu sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin inşallah şimdi nasıl yokmu hala bi hareket.
Bsmlh aymira_27 allahım korusun saglıkla alın yavrunuzu kucağınıza benımde düşük ve kayıplarım var hergün hareket takıbı yapıyorum bende
Bsmlh busraerdalll aşı zaten 20.haftada yapılıyor yine gidersiniz ama ben sağlık ocağında hiç dinlemedim hep dr giderim eğer kafanızda soru kaldıysa bence gidin gozukun