Gamzeakd valla canım ben ilk gebeliğimi sağlık ocağında öğrendim kasıklarımda çok agrım vardı adetim gelmedi hamile kaldığımı öğrendim orda direk girişimi yapıldı sonra sürekli doktoruma gittim dünde aradılar sağlık ocağından aşı olmam gerektiğini söyledi bende direk doktorumu aradım evet olabilirsin ben sana söylemedim direk sağlık ocağından arıyorlar diye dedi doktorum bende yaptırdım