black8 benim 30.haftada gece sancı ve kasılmam oldu, sancılarım çok düzenliydi, doğum sancısı gibi,önceki doğumumda da sancı çektiğim için anladım. gece doktorumu aradık gelin hemen durdurmamız lazım çok erken dedi, 1 gün hastanede kaldım, iğne ilaç serum fitil sancılarım durdu, şimdi ilaçların bi kısmına devam ediyorum ve sürekli yatmaya çalışıyorum, ev işlerini eşim yapıyor sağolsun.
şimdi soracaksın sancı nasıl bişe die ama bence hiç bunları düşünme canım başa gelince anlaşılıyor, Allah korusun bebişlerimizi zamanında gelsinler inşallah🙏🏻 33. Haftamız yarın doluyor, inşallah zamanında sağlıkla doğar bebişlerimiz🙏🏻