Yani kendi doktorum geçen hafta değerlerine bakılır ona göre verilir falan dedi de yazmadı bişey sağlık ocağına gidip kendim yazdırdım ekstra bir tahlil vermedim genelde bayanların dusuk olur zaten dedi s ocağındaki doktor kafam karıştı benimde napsam bilemedim açıkçası bidahaki kontrolde 17.haftada