bebekce bebek arabasi casual vista hem baston hem travel olani kullandim memnun kaldim. Park yatak kullandim ilk donemde 1 -1.5 yasina kadar. Odasinada montessori yatak almıştım 1.5dan sonra onda yatmaya basladi park yatagi kaldirdik. Ama baslarda sarkıp düştüğü oldu bir kac kez. Ve nevresim falan gecirmek çok zor onun dışında guzel. Dolabi vs ayri almistim ben oda olarak almamistim. 4 kapaklı 2 cekmeceli bir dolap tercih ettim. Memnunum.