Merviss emelbulbul benim baski olsu canim 2 gun once. Vajinamda ve anuste. Ardindan bele vurdu kasiklarim derken dayanamadim. 1.5 saat cektim. Hastaneye gittim. 2 cm aciklik var ve suan bekliyoruz.
mom44 Merviss canm benm 35 den beri 1.5 cm açıklık 39 olfuk hala gelmedi hatta o zaman yatıd yapcaklardı kabul etmedm hala tık yok senn ne durumda ağrı sancı falan barmı
emelbulbul Gebbe mom44 Merviss sancim yok ama kasilmam su anda arti acile gitmdk istemiyorum sali gunu muane var
Merviss mom44 simdilik bendede yok. Doktoruk korkudan sancilarimin gittigini soyledi. Beklemedeyiz. Yuruyorum. Hurma yiyorum. Ve korkuyorum. Sende korkuyo musun 🤗
Gebbe 36+1 olduk ara ara belime ve karnıma adet ağrısı gibi ağrı giriyo 1-2 haftadır da çatal kısmında yürürken acıma kemik kuturduyo sanki anlamadım dogucam mi napcam😣
mom44 Gebbe kanala yerleşmeye çalışıyodur canm benmde 35 de oldu 36 gittim anlattım bi bakalım kanalamı yaklaştı diye kanala girmiş açılma başlamıstı ama 39 olduk hala bişe yok
Gebbe mom44 ikinci dogumum olcak ama ilkinde hiç böyle şeyler olmadı ister istemez çataldan da korkuyorum😃 çarşamba randevum var bakalım nst nasıl cikicak hayırlısıyla dogsalardi🤗
mom44 emelbulbul benmde var canm hemde bayadır karnım sivriliyor taş gibi oluyor lekene suyuna hareketlerine dikkat et çok rahatdız olursan git tabiki ama benm uzun süredir öle
mom44 Merviss ayy korkmam mı 36 da açılman var dedi evi gelip bütün ebi talan edip hazırlıpa başladım her gün ha gelfi gelcek diyom ama tık yok korku da var açıkcası bide ilk bilmeyince