MervvvU canım her şeyin aşırısı tehlikeli. Seni ağlatacak kadar topynsa bir doktora görünmende fayda var. Ama şunu da söyleyeyim ben 3 düşük yaptım hiç birinde ne ağrı ne kanama hiç bir sey olmadı. Daha çok yeni çünkü gebeliğin bebek bile görülüyordu ultrasonda