Ben 32 de gitmiştim 1900 bugün tekrar gidicem 34 haftalığım bakalım ne kadar olmuş doktpruö 34 ten sonra yavaşlayabilir kilo alımı dedi ama 3 kilo dan aşağı doğmaz dedi bakalım kiloyoda çok takılmayın bence sizin bünyenizle alakalı olan bişey doktorunuz iyi haftasıyla uyumlu dediyse sorun olmaz bence