Bayram38 Kızlar 4 aylık oğlum ve sütüm gelmiyor bir aydır hipp mama kullanıyoruz ama doyurucu olmuyor iki saatte bir mama yapıyorum. Sizler hangi marka kullanıyorsunuz ve ne önerirsiniz. Hangisi daha iyi ve faydalı ?
ysfali06 Bayram38 yeğenimde neredeyse tüm mamaları denedik. Hatta atıyorum sabah a marka öğlen B marka akşam c marka olarak bile denedik. En son hipp te karar verdik. Çokta memnunduk gelişimi çok iyiydi. Sizin bebek mi beğenmedi hipp i. Bazen bebekler bazı mamaları içmiyor tadını beğenmeyince 🤷♀️
gamzosgamzos Biz sma kullaniyoruz cok memnunuz bir sıkıntı yasamadık aptamil cok gaz yapmisti bebelac gold kilo aldirmadı kızım 12 ay 17 gunluk 4.aydan beri Sma kullaniyoruz