Merhaba fikri olan lütfen yazsın 😕 bugün 8+4 olduk 6. Haftadan itibaren sürekli bulantım ve bazen kusmalarım oluyordu. Prilam diye bulantı ilacı da kullanmama rağmen böyle geçti günler. Ama bu sabah bulantım hiç olmadı çok korktum. Randevum cuma günü daha 3 gün var sizde endişen yerli mi yersiz mi. Böyle bişey başınıza geldi mi