Psydn Adonis01 27 haftalık 987 gram dedi doktor bugün adete göre 28 hafta ben anlamadım hiçbirşey normalde bir hafta önde gidiyor şimdi şimdi bir hafta geri birde makat geliş duruşu da ters korkmaya başladım açıkçası
BebegimleYeniHayat_34 26 haftalıkken 1200 dük şuan 28 bitmek üzere ne kadarız bilmiyorum ama doktorum baya iyi olduğunu söylemişti çok şükür
Adonis01 BebegimleYeniHayat_34 Benim biraz zayıf galiba , doktor iyi dedi ama . Napalım sağlıklı olsunlar da minikler 🙏
BebegimleYeniHayat_34 Adonis01 öyle düşünme normaldir çünkü bana iki hafta önden gidiyor dedi sağlıklı olsunlar inşallah takılma iyidir merak etme
bebeklerim2 Adonis01 ulturasondaki kilolar ortalama net değil 3200 diyip 3000 de doğan var fazlada gercekten de öyle doğum kilom farklı çıktı benim
gulsahgursoy Az önce kontrolden çıktık 32+2’deyiz 2344 gr😌 Allahım herkesi sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲🏻🌸
Tugcece Seher112 gebelik şekeri mi vardi sizde haftalarimiz ayni ama geçen hafta gittiğimde daha 477 Gr benim kizim
Adonis01 Seher112 Maşallah kuzuya ☺️ Ben 24’te gittiğimde 778 gramdı ve doktor maşallahı var demişti , sizin daha da iyi maşallah 🌸
Tugcece Seher112 oy maşallah🤭🤭 ne yiyip içiyorsunuz ? aslında aile den genetik faktörlerde yer alıyor