Mrb bebeğim 3 ocakta doğdu bursa medikana yoğun bakımda yatıyor ıslak.akciher dedi doktor ama dün bir sürü şey saydı yok kalbi delik.olabilirmisnyok aakciğer kapanmamisnolabilirmis yok.enfeksiyon olabilirmiş 38+2 3550 grm doğdu yavrum başına gelen varmi böle bisey anneler