Merhaba anneler. Forum da yeniyim.
Ikinci bebeğime hamileyim, ilki 40+1 de doğmuştu. Şimdi 40+3 olduk ama hala gelen giden yok :)
1 cm açıklık var , nts de sancı da çıkmadı. Ben hep hamile olarak devam edeceğim sanırım geri kalan hayatıma :) açılmam olsun diye tavsiye istiyorum tecrübeli annelerden.
Not:Bu arada ilk bebeğim erkek, aşırı hareketli ve 2 yaşına girecek. Hala kucakta kalmak istiyor ve peşinde koşturmaktan helak oldum. O kadar hareketliyim anlayacağınız. Durum böyleyken açılmamın 1 cm olması beni çok şaşırttı açıkçası..