Eşim restoran işletiyor. Mecburen müşterilerle muhattap oluyor bazen maskesiz insanlarla da karşılaşıyor. Elemanlarla mecbur aynı yerde yemek yiyorlar. Kendisi hep maskeli ama yine de tedirginiz yemek yerken maskesiz olduğu için. 1 aydır önlem amaçlı ayrı yatıyorduk. 2 gündür beraber yatmaya basladik. Burunumda tıkanıklık tarzı birşey oldu. Covid belirtisi midir ben çok aşırı korkuyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz 32 haftaliğim. Doğum zamanıma denk gelir diye aşırı tedirginim 😔