500221 yukarıda yazmışsınız doktorlar pıhtılaşma az olduğu için ilaca gerek yok diyorlar diye, tabii ki doktorlar daha iyi biliyorlar ama benim de okuduğum kadarıyla hamilelikte pıhtılaşma seviyesi 6 katına çıkıyormuş, ufacık ihtimal bile varsa iğne kullanılmalı tehlikeya atmamak adına. Bir de mesela rahimde hafif basıklık var demişti ama önemsememişti benim de doktorum ama bu bile düşüğe sebep olabiliyormuş. Doktorlar genele bakıp konuşuyorlar ama bünyeden bünyeye her şey fark ediyor. İnşallah şifanızı bulursunuz.