Slnturgut TospikEmir evet hastane temiz güzel. Gebeliğin başından beri oraya gidiyorum. Odalarıda güzel ferah temiz.
TospikEmir Slnturgut ben aslında başka hastanede doğum yaptım. Oğlum sekiz buçuk aylık. Buraya çocuk dr u bölümüne gidiyoruz. İlerisi için merak ettim.
Slnturgut Aysenur96 Nur betül hanıma gidiyordum fakat hastaneden ayrılacakmış başka biyere geçecekmiş. O yüzden ayşe kavasoğluna başladım bugün. Memnun kaldım genel olarak