4,5 ay önce 16.haftada düşük yaptım, sebebi kalp durması değildi ama yine de tedbiren trombofoli paneli yaptırdık, c677t’de homozigot çıktı. Homosistein değerim 10 olduğu için ve genimdeki pıhtılaşma sebebiyle folik asit+b vitamini kompleksi+corapsin kullanıyorum, doktor 2 ay bunları kullanmadan gebelik düşünme, 2 ay sonra tekrar bakıcaz dedi. Ayrıca ekim ayında yapılan tahlillerde prolaktinim 44 çıkmış, doktorum bunu önemsememiş ben de e-nabıza bakarken farkettim, bu da beni biraz şüphelendirdi. Şimdi doktor değiştirmek istiyorum ancak cumartesi günleri de çalışan hastane ve eşleri muayene odasına alan bir doktor olması benim için önemli. Şu süreçte biz kadınlar kadar eşlerimizin de kafaları karışık oluyor ve bizi dinleyip sorularımıza cevap verecek bir doktor olmasına önem veriyoruz. İlk gebeliğimde maalesef ki neredeyse doktor kurbanı olduk. Bildiğiniz ve önerebileceğiz böyle perinatologlar var mı acaba?