Anne18 inşallah çıkmaz canım korkma benim insülin direncim vardı 3 sene ilaç kullanıyodum gebelikten dolayı bıraktım korkuyodum şekerim çıkıcak diye ama düşük çıktı okdr sevindimki anlatamam ama tatlıylada aram yoktur hani çok yememek lazım şeker çıkmaması olmayacağı anlamına gelmez tabi 🙈