Jeksks Merhabalar arkadaşlar 28+4 haftalık hamileyim be bebeğim çok hıçkırık tutuyor bu sizce normal mi benimle aynı durumu yaşayıp doktora danışan var mı acaba şimdiden sağolun
Demiralpmoms Jeksks Biz de 28+3 haftalığız. Nasıl hissediyorsunuz bana denk gelmedi de henüz merak edıyorum.
Srhtzlyh Jeksks ben sormuştum doktoruma 38+5 olduk hâlâda çok hıçkırır. Solunum için egzersiz yaptığını hıçkırmasının iyi bir şey olduğunu söylemişti😊
Jeksks Demiralpmoms merhaba Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben şöyle hissediyorum hani böyle etiniz seyirir ya belli aralıklarla pıt pıt diye onun gibi aynı belli aralıklarla seyirmeye benziyor