Baharsancak Kızlar doğuma çok az kaldı şimdi bu iki isim arasında kararsız kaldık sizce hangisi anlam ve söyleniş olarak yardımcı olursanız sevinirim. Nil : Nehir Defne : Ağaç Meva : Cennet ismi anlamları bu şekilde
Gigy Baharsancak Nil tek başına olmalı bence 🤩ikisini de pek yakıştıramadım,şahsi fikrim tabi .Bizim kızçemiz de Nil olacak Allah’ın izniyle 🙏
Gngr_33 Biraz söylenmesi zor aslında tek isim olarak hepsi ayrı ayrı güzel zaten ikili olunca uyumsuzlukta var bence
DemirleHayat Tek isim olsa Defne ya da Nil derdim Anca iki isimse Defne Nil çünkü Meva zor olabilir neva ile falan karışarak 🥰