gozdeuzun Merhaba güzel anneler, acaba aranızda kordon kanını saklanmasını araştıran ya da saklatacak olup araştırma yapan var mı? Var ise önerilerinizi bekliyorum🙏🏻
Ayse2011 gozdeuzun bende araştırdım ama belli bir ücret karşılığında saklanıyor galiba. Aslında çok güzel birşey ama pahalıydı sanırım
minik_kalbim gozdeuzun valla onu istemeyen anne yokturda bildigim kadariyla çok pahali ve türkiye saklanmiyo sanirim ayrica her ay belli miktar ödeme yapiliyor ne var yani para almadan her doğan bebeğe yapilsa bu güzellik yeni neslin hastaliklara direnç garantisi bu 😒
gozdeuzun bus91 lenfoma, lösemi, talasemi gb allah göstermesin kök hücre tedaviai gerektircek hastalıklara tek çare kordon kanı, hala birsürü hastalık ile ilgili de çalışmalar yapılıyor
gozdeuzun Ayse2011 fiyatlar yüksek evet, her sene de belli bir ücret ödeniyor ama bilemedim :( sonrasında allah göstermesin pişman olmak da istemiyorum, arabalara kasko sigorta ödüyoruz sonuçta :/
Ayse2011 gozdeuzun vallahi arabamda yok evimde 😂 her ay kira fatura ödüyoruz bide bunu üstlenirsek bilmiyorum yani. İlerde bişey almak istesem bu sebeple alamam e ödediginde yanar. Ödemedigin an çöp. Ben aslında ücretsiz olsun kalsın belki bana degilde ihtiyacı olan birine gider diye düşündüm olur ya şuan bekleyen birçok çocuktan birine umut olur böyle olsa düşünmeden verirdim.
Ayse2011 gozdeuzun ya bide para ile saklamak cok saçma geliyor bana sonuçta böyle bir durumda gerekmedigi zaman boşa giden bir pra. Olaki böyle birşeyi biz yapmadık ve gerek oldu e çogu şeyi devlet karsılıyor hastalıkta, ikilemde kalmaktansa boşverdm
Selinnr Ben şuan araştırıyorum kardeşim kas hastası ve eşimle bende de taşıyıcılık var çok uçuk bir fiyat vermezlerse düşünüyorum yaptıran varsa tavsiye verse çkk iyi olur
gozdeuzun Dilara1503 hangi bankaya krar kildiniz acaba? Fiyat bilgisi de pylasir misiniz, bir de gec kalmis sayilr miyim acaba ben bugun 38+1 oldum arrik
Dilara1503 gozdeuzun baby life firmasi ile anlaştm 32 de testleri yaptırdım onay geldi 34 bitti işte suan kitleri yollayacaklar bana. Bence yarın arayıp görüşün Akdeniz üniversitesine bağlı firma. 5000 TL kordon kanı 1250 TL kordon dokusu yıllık da 1000 TL civarı saklama ücreti. Biraz geç kalmışsınz gibi duruyor arayıp görüşün birşey kaybetmezsnz içinize sinerse hemen kan verin sonuçlarınızı atın onay gelince kit yollayacaklar size kitler elinize ulaşınca para yatırıyosunz zaten eğer o zamana kadar doğum olursa da yapacak birşey yok tabi 😊
Melikeakkc gozdeuzun biz araştırdık doktorum önermedi. Ticaret için yapıyorlar dedi. Bir kök hücre bir spermi 1.5 yılda yapıyor dedi. Kalp kapakçığı daha kalın onu kök hücrenin yapması için yılllaaaar yıllarını alır dedi ve ne kadar garanti korunuyor yıllık havadan para veriyorsunuz dedi. Yurt dışında bu iş o kadar pahalı ki burda senelik 1000 TL gibi bi ücrete yapıyorsun sence ne kadar doğru dedi. Bi aileyi 3 yıl sonra arayıp kök hücreniz bozuldu demişler her yıl para verdikleri halde havaya para atıyorsunuz. Ve net kesin bu kök hücreyi kullanıp iyileşen insan sayısı yok net veriler yok. Eğer doğru olsaydı ben onun ticaretini yapardım doktorluğu bırakırdım dedi.