Dilaam merhaba benim doktorum kendisi. 302 tl ödüyorum. Doğuma da zam gelmiştir ama fiyat almadım. Sezeryan+spinal 9500 ssvd 9500 idi. Ama yeni fiyatları bilmiyorum. Ben zaten kendisini daha önceden de tanıyorum o yüzden içim çok rahat. Doğum psikoloğu, ebeler vs hep destekler. Eğer bütçenizde müsait ise bence gidip bi tanışın derim 🌸