Zeymuh48 Hala açılmam nişan su vs gelen bişey yok.bu gidişle doğuramıcam herhalde.yarın kontrole gidecem hayırlısı bakalım ne diyeyim 🙈
merveuygur Zeymuh48 canim ben de 40 oldum daha tik yok yarin yatis yapicam hastaneye suni sanci vercekler
Kubraa4334 Zeymuh48 Mehdisram aatayGzdeBaycan Kızlar haber verin durumunuzdan yaa bende 39+4üm gelmiyor bebegiiimmm😣
Bebegim Doktorun ne dedi canım neler yapman gerekirmiş sancı gelmesi için? Benimde sıfır sancı açılma of of gelsin istiyorum artık
Zeymuh48 Doktorum dediği sadece bol bol hergün yürüyüş yap.yapıyorum ama bi faydasını göremedim ben.onun dışında hurma yiyorum aklıma geldikçe.yarın kontrole gidecem.yarında gelmezse perşembe günü suni sancıyla başlatırız doğumunu demişti
Zeymuh48 merveuygur hadi gözün aydın canım.haberdar et doğumundan olur mu benimde ilk doğumum olacak insan merak ediyo ne nasıl olacak diye.sende bende hayırlısıyla güzel bi doğum hikayesi yazıp paylaşırız umarım vakit bulabilirsek
Zeymuh48 Nevinn sende de mi hiçbi belirti yok canım ? Doktorun bişey demedi mi ne zamana kadar bekleteceğine dair
Nevinn Zeymuh48 Zeymuh48 canım normalde 1 haziran diyodu doğum tarihine açılma nişan vs bi belirti yok ara ara sanci oluyo ama nst de bisey çıkmıyo dr da bebegin kafası istediğimiz gibi aşağı inmemis dedi yarında bakıcak yine aynı olursa sezeryan şansın %40 diyo anlamdım ben niye suni sancıyla normal doğum yapamazmiyim
aatayGzdeBaycan 39+5 haftalığım açılmanda var sancın da var dedi ama ben hissetmiyorum. Haftasonu umutluyum doğum yapabilirsin dedi ama yine olmadı salı günü son günün duruma göre bekleyip beklememeye karar vericez dedi doktorum🙏🏻👼🏼😂
Burcusamet bende 40 olcam ama hala tık yok nst de sanci agri cikiyo ama bende yokk acilmamda yokmusss😕
Mehdisram Al bizdende okadar 39/5 olduk salı günü randevum var bakalım eğer doğmazsa kendiliğinden vizede 6 haziranda suniyle başlarız dedi😓😅 merak içindeyim
Erkekanasiyiz En kidemli olarak benim sanirim aranizda 40+3 oldum hala belirti yok kizlar vakti zamani gelmeyince gelmiyor neler yaptim ama yine olmadi yarin kontrolum var hala acilma vs yoksa sali gunu suni ile baslayacak dogumum 😂
Kubraa4334 newra malesef suyum geldi yatış verildi ve suni sancı denedik ama doz ne kadar yüksek olursa olsun bedenim hiç tepki vermedi o yüzden spinal sezeryan olmak zorunda kaldım
Kubraa4334 Damlazuhal malesef herşey o kadar müsaitti ki aslında ama normal olamadı spinal sezeryan olmak zorunda kaldım