Sağ böbreğim 26 mm olmuştu son kontrolümde 8e düşmüş ama hasar görmüş doktor öyle dedi ağrı yapiyo uzun süre oturamıyorum yatamıyorum illa ki 15 dk da bi dolaşmam gerekiyo
Sol böbrek 10 mm dedi en son kontrolde 18 mm olmuş ve solda taş varmış 5 mm baya ağrı yapıyodu ben de acaba üstüne çok mu yattım demiştim meğerse taştanmış
Şuan 37 haftadayım eğer ağrı çok olursa stent takılıyomuş ama benim doktorum onu önermedi sancıyı başlatabilirmiş bol bol su iç ayaklarını belini sıcak tut dedi bu şekilde geldik son haftalara ama ağrı yapan böbreğinin üzerine yatmamak lazım
Doğumdan sonra bakacaklar eğer tedavi gerekirse o zaman yapılacak ama çoğunlukla hamilelikte olurmuş doğumdan sonra geçermiş doktor öyle dedi bana