39+2 haftalık olduk bugun..yalancı sancılarım son 10 gündür baya artti ama dun 11 30 dan belli düzensiz sancilar basladi gecer die bekledm yok gecede oldu kac sefer uyudm uyandm simdide var ve sabah 8 den belli belirli araliklarla gelip gidiyo birde sümüksü akıntm baya arttı dünden belli buda dogum belirtisi olabilirmi