iremgun haydibakalim ultrasonda bebek görünmezse (belli haftaya geçmiş olmak gerekiyor) boş gebelik olarak adlandırılıyor. Maalesef kürtaj ile sonlanıyor.
Hosgeldinbebek haydibakalim hiç bir belirtisi yok, beta artışı normal kese oluşuyor. Hamile gibi gögüs ağrısı, çatlama bile yaşaadım. Hafif bulantılar. 6 haftada göremedik bebegi boş kese olabilir dendi 9 haftaya kadar bekledik kanama vs olmadı, kürtaj oldum
Eminemalinnn Bende boş gebelikten bugün kürtaj oldum. 8 haftalık olmama rağmen kese büyüyor ne yolk saç ne fetüs görüldü detaylı ultrasonda da bakıldı görülmeyince maalesef kürtaj oldum kanamam daha olmadı normal gebelik gibi seyrediyor
Pollymom Eminemalinnn çok geçmiş olsun.sadece sağlıksız gebelikler bu şekilde sonuçlanırmış diye biliyorum.Rabbim en hayırlısını en doğru zamanda nasip etsin inşallah.keseniz kacinci haftanızda kaç mm ye kadar büyümüştü merak ettim? tum gebelik belirtileriniz varmıydı?
Eminemalinnn Pollymom 8. Hafta 6 haftayla uyumlu kese kesem karından en son dün 16 mm di alttan da baktılar 20 mm di boştu. Belirti aynı ama mide bulantım progestan alıyordum. Sadece şişkinlik vardı bende pek birşey hissetmiyordum