Sonay ne demek canım benim, ama kadın hastalıklarında ki doktor bağırsaktan anlamaz, uzmanlıkları farklı çünkü. Büyük ihtimalle gaita(kaka) testi alıp bakacaklar. Benim kuyruk sokumumda ağrı olmuştu daha 7 haftalıkken, doktorum ortopedistte danışın bi görüşün demişti. Bi de burnumdan pıhtı geliyor benim kanıyor muhtemelen ama kuruyor içinde, onu söylemiştim eğer çok kanıyorsa kulak burun boğaz uzmanına danışın demişti. Kendi başına karar vermiyor yani 😘 ki mantıklı olan da bu bence 😘😘😘